Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Xin & Hao. Meer weten? Ontdek meer
Lukasz
25 jun 2026 om 13:13
I was not delivered
Agnieszka
24 jun 2026 om 7:31
Heel lang wachten, 8,50 euro bezorgkosten. De kipfilet in pittige saus was niet vers. Eerste en laatste keer dat ik hier besteld heb.
Nico
21 jun 2026 om 22:17
super goed
F
21 jun 2026 om 19:33
Het eten was zoutloos,en ik mis het knoflook smaak. Het eten was vorige bestellingen fantastisch, een ander kok misschien. Het is een goed restaurant.
Dries
20 jun 2026 om 20:19
Ik zou 0 sterren geven al dat kon Fout geleverd Alle sushi kapot En nog is geopend ook!!
Joyce
19 jun 2026 om 20:17
Altijd goede kwaliteit, lekker vers en ook goed warm ondanks de afstand! Zeker aanrader!
Petr
15 jun 2026 om 21:23
na ander half uur wachten kwam het eten eindelijk. zaak telefonisch niet bereikbaar. heel onprettig
Britt
15 jun 2026 om 11:23
Ze waren een half uur te laat met de bezorging. Mijn eten was koud. Wel een excuses aan de deur dat het enorm druk is.
Wijnand
14 jun 2026 om 21:08
Eten was goed, maar de bezorging was beneden alle peil. Ruim 2 uur moeten wachten op de bezorging van mijn besteĺling.
Corina
14 jun 2026 om 19:42
Eten was goed, zoals gewoonlijk. Alleen bezorging was niet optimaal. Na telefonisch contact zellf maar opgehaald omdat we anders nog 1,5 uur moesten wachten omdat het druk was qua bezorging
Arjan
13 jun 2026 om 20:04
Twee en een half uur later nog geen eten schandalig en wat krijg je terug niks
Marion
13 jun 2026 om 19:41
na anderhalf uur gewacht te hebben koud eten. En wanneer je belt krijg je de mededeling dat je toch ook gewoon een magnetron hebt!